17 1 17 1

АТА –АНАЛАРҒА АРНАЛҒАН КЕҢЕС:

«МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫ ӘЛЕУМЕТТІК-ЭМОЦИОНАЛДЫҚ ТӘРБИЕЛЕУ»

Қазіргі кезде елдегі түбегейлі өзгерістер мектепке дейінгі білім беру жүйесі алдында ерекше міндеттер қойып отыр. Осындай өзгерістердің бірі Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы 15 наурыздағы № 137 қаулысымен бекітілген «Мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытуды дамыту моделін» қабылдау болып табылады. Мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытуды дамыту моделі (бұдан әрі – модель) Қазақстан Республикасының Конституциясы мен заңнамасының нормалары негізінде және Біріккен Ұлттар Ұйымы Бас Ассамблеясының 1989 жылғы 20 қарашадағы 44/25 қарарымен қабылданған, Қазақстан Республикасы Жоғарғы Кеңесінің 1994 жылғы 8 маусымдағы қаулысымен ратификацияланған Бала құқықтары туралы конвенцияның нормалары ескеріліп әзірленді және балаларды дамыту мен оқыту талаптарының өзгеруіне және өзекті ғылыми деректерге сәйкес мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытуды трансформациялау үшін қажетті өзгерістер бағытын айқындайды. Модель ұлттық құндылықтарды балаларды ерте жастан толыққанды дамытудың заманауи теорияларымен үйлестіруге бағытталады. Модельдің мақсаты – дені сау, дербес, білуге құмар, көпшіл, сын тұрғысынан ойлайтын балаларды қалыптастыру мен әлеуметтендіруге бағытталған тәрбиелеу мен оқыту жүйесін өзгерту арқылы мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытуды дамытудың бағыттары мен қағидаттарын айқындау. Модельдің міндеттерінің бірі инклюзивті білім беруді қоса алғанда, оқу жоспарлары мен бағдарламаларының икемділігін қамтамасыз ету арқылы педагогикалық процесті ғылыми негізде жетілдіру жолымен мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытудың мазмұнын өзгертуге жағдай жасау болып табылады. Модельдің 27- тармағында мектеп жасына дейінгі балаларды әлеуметтік-эмоционалдық тәрбиелеуге назар аударылған: әлеуметтік-эмоционалдық тәрбиелеу баланың дамуындағы маңызды компонент болып табылады. Ол өз эмоцияларын түсіну мен басқарудан, эмпатиядан және үнемі дамып отыратын қарым-қатынас дағдыларынан тұрады. Бала тәрбиешілермен және мектепке дейінгі ұйымның басқа да ересек адамдарымен қарым-қатынаста неғұрлым сабырлы болса, баланың психоэмоциялық аман-саулығының негізі болып табылатын оның эмоциялық және әлеуметтік құзыреті де сапалы дамиды. Мектепке дейінгі ұйымдар мен үйде балалардың әлеуметтік-эмоциялық дағдыларын дамытуға ерекше назар аудару қажет» - деп атап көрсетілген. Модельдің күтілетін нәтижелерінде (52 т.): «әлеуметтік-эмоционалдық құзыреттілікті; когнитивтік және қарым-қатынас дағдыларын дамытуды; 11 таным мен зерттеуге деген жоғары ішкі мотивацияны дамытуды; бастамашылдықты, дербестік пен жауапкершілікті дамытуды; өзіне және айналасындағыларға қамқорлық көрсетуді; өз бетінше саналы таңдау жасай білуді; командада жұмыс істей білуді; сын тұрғысынан ойлауды дамытуды; креативтілікті қолдауды; психологиялық-педагогикалық қолдауды қамтамасыз етуді» қарастырады. Мектепке дейінгі ұйым педагогі балалар өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ете отырып, психологиялық жайлы және қауіпсіз білім беру ортасын құруға қатысып, олардың денсаулығын сақтауы және нығайтуы, білім беру ұйымында болған кезеңде баланың эмоционалдық жайлылығын қолдауы тиіс. Жеке тұлғаның өзінің және басқа адамдардың эмоционалды жай-күйін қабылдау және түсіну қабілетінің дамуы оның қазіргі әлеуметтікмәдени кеңістікте табысты бейімделуінің шарты ретінде қарастырылады. Мектеп жасына дейінгі балалардың эмоционалды дамуы – олардың жеке дамуымен, әлеуметтенуі мен шығармашылығын көрсету процесімен, тұлға аралық қатынастарды мәдениет әлеміне енгізумен, мәдени құндылықтарды меңгерумен тығыз байланысты мақсатты педагогикалық процесс. Мектепке дейінгі жас – балалардың эмоционалды дамуы бойынша жұмысты ұйымдастыру үшін қолайлы кезең. Мектеп жасына дейінгі бала әлеуметтік және мәдени құндылықтарды меңгеруге дайын, өзін басқа адамдар арасынан танытуға тырысады. Балада қабылдау, ойлау, қиял процестерінен эмоциялардың ажырамайтыны айқын байқалады. Соңғы жылдары психологиялық эмоционалды дамуында бұзылыстары бар балалардың саны артып келеді. Психологиялық эмоционалды дамуында бұзылыстары бар балаларда жиі кездесетін жағымсыз мінез-құлық түрлері: эмоционалды тұрақсыздық, ызақорлық, мазасыздық және олар баланың қоршаған ортамен өзара қарым-қатынас жасауына қиындық келтіреді. Бақылау нәтижесі эмоционалды даму бойынша ұйымдастырылған жұмыс балалардың әлеуметте табысты бейімделуіне мүмкіндік беретінін көрсетті. Эмоционалды даму баланың өмірін эмоциялармен толықтырады және эмоцияларын реттеуге көмектеседі.

IMG 20251201 150818  IMG 20251201 150829

КЕҢЕС АЛУ ПУНКТІ ТУРАЛЫ ЕРЕЖЕЛЕР

Ата-аналарға (заңды өкілдерге) және отбасында тәрбиеленетін балаларға арналған консультативтік орталығы

1. Жалпы ұстаным

1.1.Маңғыстау облысының білім басқармасының Ақтау қаласы бойынша білім бөлімінің №39 «Хиуаз бөбекжайы» жедел басқару құқығындағы мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорнының жанында және балалары отбасылық ортада тәрбиеленіп жатқан ата-аналарға (заңды өкілдерге) кеңес беру орталығы ұйымдастырылды.

1.2. Консультациялық орталық – жалпы мектепке дейінгі білім беру бағдарламасын іске асыратын білім беру ұйымының құрылымдық бөлімшесі

1.3. Ата-аналар (заңды өкілдер) мен білім беру ұйымдарына бармайтын балалар үшін консультациялық орталық құрылады.

1.4. Осы ереже мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында жұмыс істейтін Консультациялық пункттердің (бұдан әрі – ББҰ) қызметін реттейді.

1.5. Консультациялық орталықтар – мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу мен дамытуда отбасыларға көмек көрсету нысандарының бірі.

2. Консультативтік пункттің жұмыс істеу мақсаттары мен міндеттері

2.1. Консультациялық орталық отбасы мен қоғамдық тәрбиенің бірлігі мен қолайлылығын қамтамасыз ету, ата-аналарға (заңды өкілдерге) психологиялық-педагогикалық көмек көрсету, білім беру ұйымдарына бармайтын балалардың жеке тұлғасын жан-жақты дамытуға қолдау көрсету мақсатында құрылады.

2.2. Консультативтік пункттің негізгі міндеттері:

- мектепке дейінгі мекемеге бармайтын балалардың дамуы үшін жағдай жасауда ата-аналарға (заңды өкілдерге) жан-жақты көмек көрсету;

  • мектеп жасына дейінгі баланы тәрбиелеу, оқыту және дамытудың әртүрлі мәселелері бойынша ата-аналарға (заңды өкілдерге) жан-жақты көмек көрсету;
  • мектепке дейінгі тәрбиемен қамтылмаған мектеп жасына дейінгі балаларды әлеуметтендіруге көмек көрсету;

- мектепке дейінгі мекемелер мен балалар мен ата-аналарды (заңды өкілдерді) әлеуметтік-медициналық қолдау жөніндегі басқа ұйымдардың өзара іс-қимылын қамтамасыз ету.

3. Консультативтік пункттің қызметін ұйымдастыру

3.1. Консультациялық пункт қызметінің негізгі нысандары веб-сайтта және мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында қажетті консультациялар беру, ата-аналардың (заңды өкілдердің) өтініші бойынша жеке және топтық консультациялар беру, жазбаша сұрау салу, телефон арқылы сөйлесу, сырттай консультациялар ұйымдастыру, оқу орнының сайтын ұйымдастыру арқылы және т.б.)

3.2. Консультациялық орталық ата-аналарға (заңды өкілдерге) келесі мәселелер бойынша кеңес бере алады:

- балалардың көмескі және психикалық ерекшеліктері;

- мектепке дайындығы;

- мектепке дейінгі мекемеге бармайтын мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу тілінің бұзылуының алдын алу;

- балаларды шынықтыру және сауықтыру үшін жағдай жасау; әртүрлі отбасы балаларын әлеуметтік қорғау.

3.3. Консультациялық орталық айына бір рет кеңес түрінде сайтқа жаңа ақпаратты орналастырады және апта сайын 8 (7292) 34-45-37 телефонына хабарласып, қажетті ақпаратты алуға немесе мәселеңізді хабарлауға болады.

3.4. Ата-аналарға (заңды өкілдерге) психологиялық-педагогикалық көмекті ұйымдастыру мамандардың: әдіскердің (аға тәрбиеші), менеджердің, медициналық қызметкердің, логопедтің қызметін біріктіруге негізделген.

Ата-аналармен (заңды өкілдермен) консультацияларды бір немесе бірнеше өкілдер бір уақытта жүргізе алады.

3.5. Консультативтік пункттің қызметін есепке алу үшін келесі құжаттаманы жүргізу қажет:

- консультативтік пункттің жұмыс жоспары;

еншілес ұйымның басшысы куәландырған Консультативтік пункттің жұмыс кестесі.

Консультативтік пункттің мақсаттары мен міндеттері:

  • Отбасы мен қоғамдық тәрбиенің бірлігі мен сабақтастығын қамтамасыз ету.
  • Балалардың білім беру ұйымдарына бармайтын балалардың жеке тұлғасының жан-жақты дамуына қолдау көрсету.
  • Балалары білім беру ұйымдарына бармайтын ата-аналарға (заңды өкілдерге) мектепке бару кезінде тең бастау мүмкіндіктерін қамтамасыз етуде жан-жақты көмек көрсету.
  • Мектеп жасына дейінгі баланы тәрбиелеу, оқыту және дамытудың әртүрлі мәселелері бойынша ата-аналарға (заңды өкілдерге) консультациялық көмек көрсету.
  • Білім беру ұйымдарына бармайтын мектеп жасына дейінгі балаларды әлеуметтендіруге көмек көрсету.
  • Білім беру ұйымдарына бармайтын мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу тілінің бұзылуының кешенді профилактикасын жүргізу.
  • Мектепке дейiнгi бiлiм берудiң жалпы бiлiм беру бағдарламасын iске асыратын мемлекеттiк бiлiм беру мекемесi мен балалар мен ата-аналарды әлеуметтiк-медициналық қамтамасыз ету жөнiндегi басқа ұйымдардың (заңды өкiлдер) өзара iс-қимылын қамтамасыз ету.

Медициналық-педагогикалық кеңес беру (көмек)

МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ТӘРБИЕМЕН ЖӘНЕ ОҚЫТУМЕН ҚАМТЫЛМАҒАН БАЛАЛАРДЫҢ АТА-АНАЛАРЫМЕН ЖҰМЫСТЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ БОЙЫНША КОНСУЛЬТАЦИЯЛЫҚ ПУНКТТЕРГЕ АРНАЛҒАН НҰСҚАУЛЫҚТАР

03 2 03 2

Алиева Айгерим Сагитжановна

Алмаганбетова Зинеп Койшыбаевна

Баданова Гульдари Икласовна

Болеева Айнур Жаксылыковна

Джалгасова Тлектес Сарсеновна

Жеке түзету дамыту бағдарламасы

Жексембаева Салтанат Элимбаевна

Иниятов Бақытбек Муратович

Кабулова Рахима Абылхаировна

КАЙЫРБАЕВА Әсел Сәттібайқызы

Калиева Гулбаршын Кабисалимовна

Калиева Лаззат Минайбаевна

Канимбетова Салиха Абдугалиевна

Комекбаева Алия Бахитовна

Конысбекова Айгерим Курмангазиевна

КУРАМИСОВА ГУЛИЗА МОМБЕКОВНА

Курбанбаева Карашаш Маханбетовна

Курманбекова Гулсим Тулегараевна

Құдайбергенова Гүлім Сұлтанқызы

Мендалиева Индира Турсыналиевна

Молдабаева Ботагоз Омирбаевна

Сапалық құрам 22-23

САТКУЛОВА АЙНУР БИСЕНХАНОВНА

Сейтмагамбетова Алдина Рахметовна

Тажимуратова Асель Мырзакелдиевна

Таңбаева Жапырақ Таңбайқызы

Ташимова Сымбат Сайлаубаевна

Тойшы Гауһар Бақтиярқызы

Токабаева Улболсын Кадыркаликызы

Туреханова Алия Султановна

Уәлиева Айгүл Мұхтарқызы

Узакбаева Валя Алдонгаровна

Узбекбаева Кундуз Нурниязовна

Уркинбаева Жанар Куралбаевна

Худайбергенова Жания Мураткызы

10.05.23 8 10.05.23 8 10.05.23 8 10.05.23 8 10.05.23 8 10.05.23 8 10.05.23 8 10.05.23 8 10.05.23 8 10.05.23 8 10.05.23 8 10.05.23 8 10.05.23 8 10.05.23 8 10.05.23 8 10.05.23 8 10.05.23 8 10.05.23 8 10.05.23 8 10.05.23 8 10.05.23 8 10.05.23 8 10.05.23 8 10.05.23 8 10.05.23 8 10.05.23 8 10.05.23 8 10.05.23 8 10.05.23 8

Педагогтар туралы

Штат 2023г

Консоль отладки Joomla!